Tuesday, November 20, 2007

「正經」與「悶」。

我與Thomas西先生說,對不起呀,是我的文筆拙劣,把你描述得不好,還招來惡評(那些惡評其實只是針對我吧?但我不理啦,要他來陪葬)。他說不要緊啦,以後在這裡提到他,就稱呼他為「蜈蚣熊貓」吧。那麼,就沒人知道是指他了。「蜈蚣熊貓」?!這種白痴的名字,唉…………。

昨天我跟他說,喂我好不安呀,因為叫三十個女子來選擇「1)才俊;2)西先生」作伴侶的話,似乎29個女子都會選擇才俊,而那選西先生的零丁一個,是我囉。我覺得自己有神經病,才會作出這種選擇。所以我好不開心呀想去看看心理醫生。

西先生耐心地聽完我的詳述,就跟我說,其實他除了胡鬧,也有正經的時候。我問是你進棺材的時候嗎?他否認。白痴對話又開始了:

我:你真的會正經嗎?那麼,正經的聲音是怎樣的?(又開始玩扮聲音遊戲)
西:咳咳……大家好(國語!)。
我:!為什麼是國語呀?
西:因為溫家寶是說國語的嘛。
我:!!(溫家寶 = 正經?!)。
西:大家好!請坐請坐………。(繼續國語下去)
我:連正經的聲音你也能扮,我想,我們應該一起去看精神科囉。

西:其實大家唔揀我,根本係一個錯誤既決定。才俊個人咁悶,包你話死呀。
我:唔係喎,佢都OK精靈架喎。
西:你信我啦,佢個人好悶架。
我:………咁,悶又係咩聲呢?
西:例如你問佢,『D嘢好唔好味呀?』佢就答『嗯……..咁嘛……』;你問佢『套戲好唔好睇呀?』佢又答『嗯……咁嘛……』;『D餅好唔好味呀?』『嗯……咁嘛……』………咁囉。
我:即係只係識答『嗯……咁嘛……』?
西:唔係,應該係『嗯………(窮窮窮!)』個D「窮窮窮」聲,係人地忍夠佢,用棍摳落去既聲唻!
我:(在巴士上狂笑)!!!!!


縱使沒人欣賞你,或選擇你,但我們大家都不會放棄你的。