Saturday, November 17, 2007

尋回犬系列。(1)。

(餘韻,怎會那麼快完?)

昨天與自稱火車頭Thomas西先生對話,我提議說,不如去遠足吧?現在藍天白雲,去遠足最好不過了。整天去喝酒Clubbing蒲夜店,怎都不及去遠走來得健康。西先生附和說好(因為他由始至終,都是一個運動狂)。

今天他致電我,劈頭第一句就問:「喂,你那金毛尋回仔呢?」(竟然為我的包包改了名字!)
我:……………
西:佢係咪一齊去行山架?喂好吖,佢實鍾意架,係狗都鍾意行山架!
我:………………………
西:你帶定水兜俾佢喎。
我:………要帶繩子去嗎?
西:梗係要啦,要縛住佢,一路拖住佢行D山路,哇,幾型呀!
我:!!!!!