Monday, November 12, 2007

對 話。

自稱火車頭Thomas的西先生,趁三天假期,也去了泰國渡假。我懷疑他現在的癖好,是與人妖歡好。今早他致電我,說買了東西送我。我問是什麼來的呀?

西:咁你鍾意咩呀?
我:動物囉,驢仔、大象個D囉。
西:無錯,類以個D啦。咁你係邊度先可以搵到個d動物先?
我:亞瑪遜森林囉。
西:!吓!點解指定要亞瑪遜森林呢?
我:型D囉。
西:我送俾你個樣野,係動物唻既,而你最近都去過果個地方,見過個種動物既。
我:Ocean Park呀?
西:你係咪玩野呀?Ocean Park剩係得魚咋喎!
我:迪士尼呀?
西:迪士尼有動物嘛?
我:Clubbing呀?
西:$%^&$%^&$%^&*%^&*(
我:咁你話我最近去過嘛,我點知唧。唔估勒,好深。
西:個種動物係同犀牛呀恐龍呀係同一類唻架。
我:松鼠呀?都係鍾意吃樹葉丫嘛。
西:$%^&*$%^&*($%^&*($%^&*()

這種牛頭與馬嘴的談話形式,可以胡扯很久。完全是沒有意義的。而且,切記不要讓我猜東西,我是個沒有邏輯的人,往往的答案,是亂晒的。