Friday, November 02, 2007

按鈕升空,再爆炸。

今天人人都好像穿得好體面地回公司。

朋友問,喂你有沒有穿得鬼五馬六呀?今天是出風頭的上佳日子哦我知道,也好想,但今天還是穿得好正常地回來上班。因為,昨天老闆已欽點了我成為「按掣大臣」(監察及控制power-point的快慢進度)。

昨天呢,當同事們得悉我分到了這件差事後,大家都紛紛地幸災樂禍起來,好熱鬧囉,大家開始討論:
同事甲:哇,如果快慢唔合老闆心水,你死硬呀你。
同事乙:係呀,鬧死都似。
秘書甲:咩呀,老闆直頭在個台上喝落唻呀!佢真係會架。
我:咪嚇我啦,好大壓力呀,我怕到時嚇到傻,一開始已喪按,一嘢就按到Conclusion囉。
眾同事大笑,覺得這樣的話,的確又幾好玩(!)。