Saturday, November 28, 2009

日常。對話。

我問曾有好些女朋友的他,喂你以前的女朋友,喜歡你什麼呢?
他(極力思考):嗯,真係唔知喎,應該係鬼掩眼居多卦!?
我:吓?真架?!
他:係呀,一問佢,『喂你鍾意我咩呀?』,佢就會馬上『叮!』一聲咁醒晒,然後同我分手囉。
我:………(狂笑)………

談到儀表。
我:喂你有三下巴呀!(比雙下巴更勁)
他(十級緊張地):吓真係好覺眼咩?!(說時馬上摸摸自己下巴)
我(很認真地):係呀,好顯眼呀!
這位仁兄,聽我說完這句話後,即時的動作是:馬。上。抬。起。頭。來。跟。我。談。話!
他:咁呢?咁係咪唔覺呀?!
我:……………………………(想點呢其實?!)

談到「口靚」模。
我:哇你好勁喎,個D靚模既名,你全都識晒既!我只係知周秀娜咋。
他:(不好意思地笑,又扮謙虛)……唔係既唔係既。
我:你係咪諗住佢地打飛機架?(OK,我是什麼都可以問出口的!)
他(少少尷尬):………嗯,又唔係。(我發覺呢,這位仁兄已能全然接受我想到什麼就問什麼的個性了)
我:咁你諗住邊個打飛機多呢?個D AV女郎?
他:係囉,日本個D好睇D,因為有格仔嘛。有格仔好D,唔駛坦蕩蕩,有些保留咁。
我:即係你做愛都要著衫架?!
他:!!!

此段對話呢,是在港鐡裡的對話囉!………