Tuesday, November 24, 2009

與西對話。(上)。

前幾天有事煩著,西先生是個識時務的人,馬上不敢致電騷擾我。直至事情露出了曙光,他大哥又再來料。不知何解,話題扯到「每個男人都是咸濕的」,他堅稱,任何一個男人,都是好色的,一個也沒有例外。又舉例說,古令中外有哪個男人,不是衰在好色上呢?像美國前總統啦,現在台灣又有一個名人有桃色醜聞啦云云。他一直在電話旁大叫,說任何男人都是咸濕的!我在電話的另一旁,與他對峙。

我:我唔信!一定有好男人唔去滾架!
西先生:你信我啦,果D所謂既好男人,只係未遇到誘惑唧,一遇到肯定即上呀!
我:梗有好正經既男人,一定有!
西先生:唉,古今中外既男人,都係衰在咸濕上,跟住就身敗名裂啦……
我:即係你?!(說完自己狂笑)(西先生曾有一次轟天的風流事,後來被我們說了幾年!應該以後都會說下去……)
西先生:所謂「唐僧都會扯旗,佛祖都會出軌」!(自創對聯!!)
我:(狂笑中)無可能,梗有人唔係咁既!
西先生:邊個丫,你講丫!
我:………我老豆囉!(爸爸,對不起)
西先生:你試吓拎本周秀娜俾佢,肯定佢睇到唔捨得放手呀!
我:!!!#$%^&#$%^&($%&($^&(#$%^&()_

OK,我也相信所謂的好男人,只是未遇到強勁引誘。只要明白「想長久維繫,必須隻眼開隻眼閉」的道理,其實也不難天長地久。當然可以選擇離開,但切莫在離開與留下期間,不停拖拉。(說得太遠了……)

說到女性的身材問題。
我:唉,係男人都鍾意大啦,可以多樣野玩嘛!(玩什麼呢?我也不知道......大概雙手會好忙吧?!)
西先生:咪係!嘿嘿嘿……(發出一串淫笑)
我:如果周秀娜引誘你,咁你點丫?
西先生:咁無架勒!
我:因為「唐僧都會扯旗」?(說完自己又開始狂笑起來。這是一句咒語,我每次一聽到這句話,都會狂笑不停的。試想想,唐僧扯旗喎!V小姐曾說,這句話,是她這麼大個人,在朋友堆中聽到最精警的一句話,我也有同感)

別說男人,我都被周小姐迷倒。

再續……。