Wednesday, November 25, 2009

無聊對話。

假如中午老闆出去用膳的話,我一定會爭取時間,在公司眠一眠。大約二十分鐘吧。由1340開始小睡,兩點前回魂。可能日子有功,我總在1358-1359間醒來。一次也沒試過誤點。

今天醒來時,看到電話裡有幾個missed call,全是西先生撥來的,還留了言。我以為什麼急事,馬上回電他。
我:喂咩事呀,搵得我咁急?(說時我感覺到自己的語氣也很急促,深怕發生了什麼大事!他大哥找我幾次喎在短短二十分鐘裡!!)
西:唉,你話有咩急事搵你就死啦!!
我:吓?!咁即係咩事要幫手呀?!
西:就係無急事囉今次。
我:!!#$%^&(#$%^&()_#$&()@#()_!!

談到司機問題。
西先生:請到司機未呀?我有朋友介紹來喎。
我:好呀,你叫佢send份resume唻啦。
西先生:哇,請司機咋喎,唔係請人駕太空船喎,駛唔駛resume呀?
我:要架!要執正唻做架,admin要丫嘛。你叫佢寫名呀,聯絡方法呀,同埋之前既工作經驗唻啦。就算請清潔亞姐,我地都要佢地send份resume唻架。
西先生:有無搞錯呀咩公司唻架?我之前在美國,幫克林頓清潔dodo,咁佢家下卸左任,你叫我點証明先?!
我:………………………………得勒,明晒架勒,我地唔會請你介紹來果位司機囉。Ok?!