Thursday, October 08, 2009

計劃旅行。


我:喂,明年新年一齊去旅行好不好?
V小姐:ok喎。

我:喂,明年新年不如再延續西安夢,一齊去旅行咯。
才俊:好呀,不過我唔同亞西一間房訓架!

我:不如明年新年再一齊去旅行丫!
Ca小姐:should be fine. When? (講英文架佢!)

我:大哥,明年農曆年一齊去旅行?!
西先生:好呀!去邊先?!

壞消息是,yoko明年一月要去桃園,故此二月應該不能與我們同去了;好消息是,我找到另一位朋友隨團參與我們的瘋狂之旅喎!是誰呢?總之就是一個字:勁!我今天致電這位施主,說,喂你有時間,不如幫忙計劃一下明年的旅程啦!(新唻新豬肉??)