Wednesday, October 21, 2009

照片。短句。

寫網誌讓我感到最愉快的,是常有機會收到各方高人的指導。關於對生活的看法、電影的推介、書本閱後的分享、時裝優惠/美食指南,甚至昨天有人電郵我,說想送一套「我」(那套bb食物王國)給我。也會不定時收到來自各地風景照,你們去旅行,會捎沿路景色給我,像帶了我去旅行一樣呀,好開心!

我決定以後,要登多些從網上朋友來的精警的字句,以及那些悅目的照片。又,「只穿喜歡的」經整理後,將會繼續每天型男型女下去(?)。

楊先生傳我這段:"For what it's worth: it's never too late or, in my case, too early to be whoever you want to be. There's no time limit, stop whenever you want. You can change or stay the same, there are no rules to this thing. We can make the best or the worst of it. I hope you make the best of it. And I hope you see things that startle you. I hope you feel things you never felt before. I hope you meet people with a different point of view. I hope you live a life you're proud of. If you find that you're not, I hope you have the strength to start all over again." ~ The Curious Case of Benjamin Button
那段,是我喜歡的一段戲。

這是江先生(還是汪先生?)傳我的"秋意"。這位施主去了加州旅行(?),隔天捎我一張風景照,有時是食物,有時是景點。這照片好美,藍天紅葉。我們這些i-phone一族,最愛即拍即傳。