Friday, October 09, 2009

(無聊)對話。

前前前前男友L先生忽然致電我,問,喂你不是想買琴呀?我見到一個,才$1200呀!(此人好明顯,是有看敝站吧?!)

上次與他通電,該是年頭的事了。時間過得好快哦。OK,說回買琴事件。我說,那是什麼琴來的?給小朋友彈的嗎?他說不是呀,是德國的琴來的!

我:你想送個琴俾我?咁不如送琴書俾我啦!(但他沒說要送個琴俾我囉!這招呢,叫打蛇隨棍上)
L:你連琴都無,要琴書唻做咩先?
我:我買左琴勒。仲係好艱苦咁分期買架囉。所以我想要琴書。
L:咩琴書呀?我有結他既譜,不如俾住你先。
我:吓?!唔要呀!!我要蕭邦既譜。
L:唓,反正都係蝌蚪唧。
我:………………………………………