Wednesday, October 21, 2009

問字遊戲。行山樂。

我的中文不算好,但還有人差過我。唉。

西先生這麼多年來,都當我是人肉字典。有時打電話給我,一開聲就問哪個字怎寫。我總會盡自己的能力教他,不過,有時的情況,也非常讓人焦急,或生氣!

今天的例子:
(一接通電話,就聽到西先生如此說)西先生:喂個棚字點字呀?
我:吓?棚?!(根據經驗,一定要問清楚那個字的用途,否則會更激氣)
西先生:不是呀,是「憑」呀,即係佢憑經驗領先個憑字……(舉例子給我知道)
我:哦,上面係「馮」,下面一個「心」。
西先生:吓?馮?!……
我:(頂!好明顯他是連馮字都不會寫的!!!!)(忍著氣,不能在公司爆炸)兩點,加個馬字呀!
西先生:兩點加個馬???(這種反應,擺明他不明白我在說什麼)
我:(默言,深呼吸)點呢,係咪唔識呢又?
西先生:(兩秒後)呀,我諗到勒,我知個馮字點寫勒!
我:………………

總之這種經歷是非常痛苦的,正如你要在電話裡,教人怎用電腦一様,都十分讓人光火。
我好肯定,自己不適宜做老師!

+++++



有天在玩具街看到這個!好勁!!我拍下來,然後拿給西先生看:
我:你鍾唔鍾意呀?
西:唔鍾意喎!你咪買俾我呀警告你!我唔戴架!!
我:唔係喎,好襯你喎。你睇個鐡鍊球,幾有爆炸力!你帶住在地鐡站行一圈,包保即上港聞版呀!
西:我已經好紅啦,唔需要咁樣唻出風頭。你記唔記得我個時戴個假髮在地鐵站亮相先?(一個林亞珍式的假髮,當時大家約好在太子地鐵站相見的,當大伙兒見到西先生的造型後,無一不想死!而整個地鐡站裡,也有幾十人懷著仇視的目光在打量他,應該想打他我估)
我:我記得呀,喂個假髮加埋個鐡鍊波,一定好爆!一於送俾你做聖誕禮物。
西:唔要呀!你俾亞鼠帶啦,佢咁鍾意買鍊戴。
我:…………(心諗:又OK喎)…………

我們在計劃一年一度的「行山大會」,不知道在看的你們,有沒有興趣。暫定是十一月的某個週日,晨早出發,大約午後解散。另一個OPTION是,去燒烤。當然兩個選擇,西先生都會戴那條鐵鍊亮相。