Wednesday, October 03, 2007

對 話。

只有一位大哥,常常讓我在辦公室裡,也失態地狂笑起來。這位施主,是自稱火車頭的Thomas西先生。剛剛他又致電我,第一句,就問我扣了喉沒有?因為今個晚上我們大夥兒去吃自助餐。

西:喂,我打唻問你扣左喉未呀?
我:拿,實不相瞞,我連lunch都無吃呀!
西:但我家下直頭扣梗腸喎。
我:吓?(狂笑起來……)

+++++

我:今晚有個靚女介紹你識,係李嘉恩同蕭亞軒個mixing版呀。(西先生整天叫我介紹女孩子給他認識,好煩人)
西:邊個呀?
我:亞V個朋友囉。(今晚V小姐會帶個朋友同去)
西:哦,個Mandy?我見過啦上次,你唔記得勒?
我:……(recall memory中)……係喎頂。(但我未見過這位Mandy小姐的)
西:你咪玩野啦,佢根本唔係李嘉恩,佢似雪梨囉(!)。
我:哇!咁都OK啦,雪梨好純呀個樣,米雪個妹嘛。
西:但,佢係陰險版雪梨喎。
我:(又狂笑起來)

+++++

我:今晚個主題遊戲,我一早諗好咗勒,叫「真實的你,真實的我」。被抽到既人,要做真實既自己。即係爆粗呀,狂媾女呀,變態呀咁。
西:好玩喎,但如果佢地抽到籤但唔扮點先?
我:咁嘛……
西:我扮囉一係!
我:(狂笑中……)