Saturday, October 27, 2007

牛的機心。

自稱火車頭的Thomas的西先生,跟我聊起一件「不可思議」的事情來。

西:你知唔知D牛臨死時,會喊架?
我:吓?咁豬呢?
西:你聽埋我講先啦,D牛臨死前會諗番起所有前塵往事,然後流眼淚架。
我:咁羊呢?
西:你咪嘈住先,你有無聽過先?
我:如果佢一出世就要死,邊有往事回憶呀?
西:(!)(冷不防我如此說)點會好地地一出生就要死呀?整牛仔骨呀?
我:(狂笑中……)
西:D牛好有靈性架,佢知你要殺佢,佢就會喊,仲會臨死前釋出一種毒素(!),所以新聞咪話D牛肉有毒囉。
我:吓?!!?!?!?因為咁,而牛肉先有毒??!
西:係呀,真架。
我:(半信半懷)牛體內既毒素,係因為飼料既問題喎聽聞。
西:唔係呀,係佢地要報復人類呀!
我:!……


真的嗎?