Saturday, October 13, 2007

終極心願。


早餐又去了「Delifrance」。我現在是每個星期六的早上,都去麼地道那間「Delifrance」的,我不能再吃燒賣了,一星期吃六天燒賣,我會抑鬱。

朋友提到昨天去了看紫微斗數。我馬上呈現了O型嘴。但最爆的,是那位大師說她,這一生都要多勞多得,不勞而獲永遠不會發生在她身上。
友:佢話我轉行又得,做咩都得,一定可以搵到錢,但要好勤力囉。
我:即係擔泥呀,掃街呀,做小販都可以搵到錢?
友:係!只要我多勞多得。
我:(再次O型嘴)(心諗:頂咁實搵到錢架,四千蚊一個月咋嘛)

友:師傅話我在股市可以賺到錢,但一定要努力鑽研先得。
我:吓?!(再次震驚)
友:佢話人地俾貼士我,我永遠贏唔到錢架,一定要熟讀個隻股票既歷史,架構,同埋做足功課,咁先可以贏!
我:……(心諗:咁都唔贏就真係有鬼)

友:佢話我個人成世都係付出,要到55歲先可以好少少。
我:(差點噴咖啡)55?死咗未呀到時?
友:不過我都睇化晒,55咪55囉。
我:(無言以對)……唉,吃野啦。

總括一句,朋友是沒有橫財的,所以凡事都要「腳踏實地」。我在想,世上還有什麼比「腳踏實地」更灰?我的終生抱負,也只不過想「不勞而獲」。