Thursday, April 03, 2008

處境(悲/喜)劇。

三月時,不是把去西安旅行的事情,說得如火如荼嗎?實情是,三月頭的某個星期一,與V小姐談起,我們真的未試過一齊去旅行,不如就四月或五月一起去啦。後來上網,看到港龍的自由行,什麼「西安文化之旅」,我們覺得不錯,就提議給其它朋友。竟然一拍即合,集齊了六個人。而且可以在第二天,就成功報名,兼把旅費全數付了。

日期,定在五月中。行程方面,由我安排。將入住西安的金花大酒店,好期待。一切都安排妥當了,接下來,我該發個電郵去酒店處,叫他們安排一輛車及一個司機,貼身侍候我們幾天。

+++++

結果,近來發生了一點狀況。被稱為是次旅行主腦的我,看來五月中,該有點濕滯的事情,要留港處理。我把這個消息,分別悄悄告訴了V小姐與Thomas西先生。大家的反應都很大,簡直想殺人。

西:你唔係咁玩嘢呀?你唔去,咁我地點先?亞Ca又同我誓不兩立;Ca又嫌Yoko太喪;Yoko又唔識BB(才俊);我同BB一間房,佢夜晚訓覺扯鼻寒我又鬧佢,佢又話我夢遺太腥;亞鼠為左調停我地既紛爭,肯定第二日就崩潰啦!

我:唉,點止呀?如果我去唔成,得番亞鼠幫你地安排行程,你知佢D烏龍野啦,陣間明明話訂左去睇秦俑,點知佢訂左蠶俑囉,或者唔知book架咩車俾你地,等你地車禍碌晒落山。

西:頂,我唔知你呀,你點都要唻呀你!

而V小姐知道我未必能去得成是次旅行後,第一個反應:
V:頂!你一句唔去,就好似死咗既人咁,一了百了,但最慘留番在生既我地,得番半條人命咁!哩鑊野點先?

+++++

後來,事情(該)被辦妥。Yeah~~~~~~!五月如無意外,我地一行六人,會直搗西安。