Wednesday, June 27, 2007

兩 段。

朋友的朋友去找來私家偵探,去查點事情。我的第一個反應,是「哇!私家偵探?!」從來只在電視/電影中才會接觸的事情,忽然活生生發生在身邊,讓人好不興奮。雖然我也不知道自己為何會興奮,可能我總覺得自己是「福爾摩Z」吧,任何集生活點滴+邏輯思維來解決的情感事情,我都有興趣。單單是邏輯思維或計算問題,不要找我,我會頭痛。

我問朋友,請個私家偵探,什麼價錢呀?她答,「xx蚊……囉。」由於環境實在有點吵雜,聽不清楚。

我:吓?!一千蚊一個月呀?
友:……
我:真架?一千蚊一個月呀?咁平?!(大大的震驚)
友:一千蚊一個鐘呀!你係咪傻架?如果咁平,我一早搵人跟左你啦。
我:咁又係,等我仲咁開心添。
友:係囉,真係咁平,搵佢跟吓我地都好呀,等佢拍低我地平時既白痴行為,睇番笑吓都好吖。
我:你又有道理……。

+++++

關於Yumiko小姐的露點事件。那段片,其實也沒什麼好看,好看及精彩的,在討論區。好些人都創意滿瀉,說如果是亞嬌發生此類事件,人人都想鍚佢,但事件發生在Yumiko身上,就人人都想打佢。(好慘呀!)也有人用「絕大黑提」來形容她。