Thursday, June 14, 2007

不如一齊上吖?

自稱火車頭Thomas的西先生問,你幹嘛要儲錢呀?我說因為我上太空(!)。

西:吓?咁要幾多錢呀?
我:四十億到啦。計埋通漲咯。
西:咁你一年儲到幾錢呀?應該問,你唔出去吃一餐晏,慳到幾錢先?
我:一餐Lunch五十蚊囉,咁一星期都慳到$250架!一年就慳到萬二蚊啦。
西:你要幾錢上太空話?四十億喎……但話時話,點解你要上太空呢?為左避我電話呀?
我:咁又唔係。因為呢,我成日睇戲,見D人坐喺太空船裡面,回望地球個一刻,好有型呀!我都想拍哩個鏡頭囉。
西:(!)咁,四十億邊夠呀,你仲要成隊crew上去幫你拍喎,仲要化妝呢。
我:得啦,你咪理我啦,拿拿聲借二千過我先!
西:(!!)嗯,我有D事,遲D先搵你(邊說仲邊扮電話線被騷擾的聲音,頂吖!)