Friday, June 15, 2007

昨天的早餐。

昨天我跟juju說,喂我與Ben叔叔吃早餐呀今朝。

「吓?!點解呀?」沒想到juju有那麼大的反應。
「點解?朝早係要吃早餐架喎。」
「點解你要咁做呀?」(以質問的口吻說)。
「咩事呀究竟?吃吓早餐咋喎,又唔係吃人體壽司。」
「唔得!唔俾你再見佢!!」juju厲聲說。
「吓?!?!?!……」

這是關於一個古代的故事,有人把我當了女兒,怕我上了壞人的當。

+++++

昨天我跟V小姐說,喂我與Ben叔叔吃早餐呀今朝。

「嘩!咁點呀之後?」
「點?咪各自返工囉,唔通去海洋公園呀?」
「我問你感覺點呀?」
「D嘢好油囉。見番面好似見到熟人咁囉,感覺好好呀。」
「……咁就好。」

這也關於一個古代的故事,有人把我當了女兒,怕我上了壞人的當。

+++++

雖然Ben叔叔是個酒吧老闆,有點壞,而且他昨天也答應了,會courier「K仔」來我公司,給我享用,但你們不用怕囉。我會保護自己,大大聲say「NO」架!