Tuesday, June 26, 2007

我的暑假游泳班。

昨晚飯聚,似乎大家都對我的即將展開的游泳班,感到莫大的興趣。最令人們振奮的,是我胸前的那束繩子……

「喂,到時亞V唔識游,一手扯落你件泳衣,你咪大鑊?成條繩甩開架喎!」
「你著件咁花既泳衣去學游水,會唔會太爆呀?」(我一直也對此感到懷疑,那是時裝化了的泳衣,真的能穿去游泳嗎?不對,是習泳……)
「你件咁既泳衣,加頂鮮黃色永帽,人見人打喎!」(係囉,我也不明白為何我會買了鮮檸檬黃的泳帽,顏色配搭方面,是錯晒的。)
「我地好想去偷拍你呀!放上U-tube都好吖,俾大家笑吓……」
「你遇溺時,叫Yoko救你啦。……點救?佢咪伸隻腳落池,叫你捉實佢囉,佢隻蛙鞋腳夠大又夠力吖嘛!」
「你泳衣條繩真係甩開咗,你會點算呀?喂,唔係喎,如果佢遇溺時,可能個教練只係救佢條繩囉!哈哈哈……(整群禽獸在狂笑,那時正在橫過馬路)」


輿論的壓力,確實驚人。我真的開始在想,是否該去買多套泳衣……。問心,泳衣的圖案的確又幾花俏,可以幻想到,一個身穿如此泳衣的人,加一頂鮮黃泳帽,再來一個特大近視味鏡,是很天怒人憤的。但如果我像Kylie一樣,在泳帽外,加條同款式的頭巾呢?又OK喎。但我現在去習泳,而非拍廣告喎。唉,究竟我想點……。