Friday, June 08, 2007

無聊者的日常。

我算不算大眾秘書呢?昨天自稱火車頭Thomas的西先生致電我,叫我幫幫他。不外乎又是幫他打一封「要求升職」的信。我說我好忙的,你別阻延我下班的時間好不好(那時都已1740了)。西先生不停說「唔該呀求吓你呀幫吓手啦」達二萬次之多後,我答應了他。而條件是,我要他裝成被魚咬傷……

我:你有無試過去魚池餵魚呢?即係有成千上萬既魚游埋唻,等你餵佢地,你一扔舊麵包落去呢,佢地就發晒狂咁,魚疊魚咁狂搶……你見過未呀?
西:(傻頭傻腦的,還不知道大難臨頭)有呀有呀,佢地疊成幾層咁架嘛!
我:家吓你幻想吓,我將你成個人都紥滿麵包,再扔落魚池,D魚會點?
西:吓?佢地咪發狂咁咬我囉。
我:無錯!你即刻扮D魚咬你既聲俾我聽,否則我唔幫你!
西:(!)卟卟卟….卟卟卟……(怪咬聲一輪)(又真係幾似喎,總之係D魚群發狂咁咬嘢咁既聲啦)
我:(狂笑中)唔得!我要立體聲,你又要扮D魚點咬你既聲,又要扮埋自己俾魚咬既慘叫聲!
西:(!!)卟卟卟……哇雪雪……卟卟卟……唔好咬…我…呀……
我:(笑到死咗)(當時身在公司喎)
西:……你應該快被炒勒喎……

結果,我幫他打了那封「要求升職」信。