Friday, August 31, 2007

對 話。

自稱火車頭Thomas的西先生致電給我,死都不願掛線,我說你想繼續跟我攀談,就得扮幾種聲音來逗我開心,他連連說好。

我:第一種,係被火山熔岩彈到既聲。
西(好興奮,馬上扮起來。他其實是個小朋友,好喜歡這種扮聲遊戲(!)):哇哇哇,雪~~雪~~……
我:唔係喎,熔岩彈到落你條脷喎,你咩聲呀?
西:WuWuWu……(掩著嘴的聲音)
我(狂笑):OK啦,第二種,你在泳池邊,行行吓,忽然踩波車,你咩聲吖?
西:吓?泳池點會有波車踩架?
我:你咪理啦,仲係欖球。踩欖球同踩圓形既波,叫聲唔同架講明呀。
西(硬著頭皮):哎呀~~~(還刻意弄出一些打翻東西的聲音!)
我(狂笑):好!第三種,係一粒殞石跌左落你個背囊度,但你個背囊好貴既,仲係上網Bid番唻既!
西:哇,我屌!
我(狂笑):你真係會咁?
西:係呀,唔係點呀,一無奈就要講粗口啦。但好地地殞石點會跌落我背囊先?仲要係細粒?!
我:你咪理啦,我要收線勒,係咁啦。
西:吓?!?!?!?!?!?!?

(直接掛線中)