Thursday, August 02, 2007

大迷信。

昨天下班時,我跟果仔說,亞鼠買的股票插水,快要吃樹皮了。
果:吃樹皮?佢就想呀!
我:吃樹皮已好慘啦。
果:死皮就有得佢吃。
我:吓?死皮!好毒喎你。
果:我教佢死皮撈鼻屎吃添呀,可升市架!
我:…………

+++++

昨晚去了吃壽司(還有心情去吃壽司!)。進吃途中,接到自稱火車頭Thomas西先生的電話。
我:喂,你打俾亞鼠啦,佢炒燶股呀,要跳樓呀佢。
西:佢死咗,地獄都唔收佢啦。
我:都收既,可能佢要落第十九層囉。
西:咁我點打俾佢先?
我:你打9383xxxx啦,但前頭加個19。即係area code係(19)呀。
西:咁打俾佢,係長途喎,係咪collect call先?
我:你咪咁計較好無。
西:咁又係,大不了我燒D錢過佢。

掛線後,我忽然想到,咦!我不是說要積口德嗎?妖!又破了戒。好怕跌市耶。