Saturday, August 18, 2007

無聊者的對話。

自稱火車頭的Thomas西先生,昨天致電我,又叫我介紹女孩子給他。我說你何不學學小玉的男朋友呀?他就是會煮東西給小玉,小玉才會獻身給他的。西先生問,小玉的男友弄了什麼東西給她吃呢?我說那天小玉生日,他男友特地租了渡假屋,還煮了一樣東西給她吃。我叫西先生猜,到底小玉的男友,煮了什麼菜式出來。

西:焗蛋糕?
我:不是啦,好爆的!
西:唔係法國菜呀?
我:好爆喎!法國菜都唔爆。
西:渡假屋咁簡陋,得個電磁爐同一個煲,佢煮法國菜仲唔爆呀?
我:除左好爆,吃完後仲好滯既。同埋濕濕地既。
西:濕濕地?唔係咁爆佢蒸隻粽俾小玉呀?
我:(狂笑)哩個都唔爆。總之吃咗後會好飽好膩,馬上想造愛既!
西:吓?!佢自己帶個BBQ爐去燒烤呀?
我:你燒完烤後好想造愛咩?再估啦。(狂笑)我再俾個好勁既貼士你,係貓王同劉德華都好鍾意吃既。(絕對是順口開河囉)
西:嗯……(真的盡力思考)我知!枝竹羊腩煲!
我:(狂笑)貓王吃過枝竹羊腩煲嘛?
西:點估呀大哥?係咪西野唻架?
我:無錯,係西式既,六個字既!好大貼士啦今次。
西:美式忌廉雞湯?古古力牛腩煲?焗法國蝸牛飯?……(不停說出六個字的西式菜)
我:(在車上狂笑不止)(我覺得有人會報警,繼而把我捉去瘋人院囉)
西:我想問,點解你知係貓王同Andy Lau都鍾意吃先?
我:你咪理啦!估啦繼續……
(如是者,再猜了五分鐘)
我:你真係無用,我開估啦,係「白汁雞皇意粉」呀!
西:吓?!?!?!? @#$%^U&#$%^&*($%^&*($%^&*()$%^&*(