Tuesday, August 07, 2007

讀者信。

「你好啊!看了你這個 blog 已很經好耐啦…只是一直都無 email 給你。
見你講起森林家族呢,我真係忍唔住喇…
我以前細個又係極愛這個家族,嚷著要爸買。
而我媽又是那種老是罵我爸寵壞我,現在就話我大洗…
幾經辛苦,終於 tum 爸買我一間大屋加很多成員及家私放在床尾,每晚也要跟他們談談心事,扮演一下角色才睡。
可惜,日子久了,搬屋執下少d,執下少d,已經唔見晒!
今年,聽我懂略命理的朋友說,要戴上與羊有關的東西,我想也不想,立即走到 sogo 買了家族成員羊仔,放在我的包包內。
唔知點解,好想送你一隻…不如你俾你地址我... 」

我把讀者C的信,傳給V小姐看。(申明:事先問過C小姐,才公開的)

v 說: 嘩, 你又有讀者禮物啦!恭喜你
zz 說: 係囉
zz 說: 我覺得有一日, 會有個殺手在我公司樓下等我, 好驚
v 說: 但我狂笑囉
zz 說: 我都係
v 說: 咩事呢我
zz 說: 最慘我真係咁諗
v 說: 聽我懂略命理的朋友說,要戴上與羊有關的東西,我想也不想,立即走到 sogo 買了家族成員羊仔,放在我的包包內 --> !!!!!!!!!!
zz 說: 會唔會係殺手唻架佢
v 說: 森林殺手?
zz 說: 頂
zz 說: (狂笑, 想死)
v 說: 你有日放工有隻殺手打扮既羊喺你公司樓下等你會點
zz 說: 得, 我會俾佢殺
v 說: 佢拎住你最怕既羊肉俾你食
v 說: 佢知殺人要坐監
v 說: 所以佢系咁迫你食佢同類
v 說: (狂笑中)
v 說: 點解我會講得出
v 說: 究竟我發生乜事呢
zz 說: 我都想知你咩事囉

+++++

鬧著笑的,希望C小姐別介意(她後來傳我電郵,說最好不要出全名。說好怕她的朋友知道她把羊仔放在包包中......)。另外,也謝謝好些心地好的朋友,說想送我森林家族的小動物。全心領了,你們那麼好,我覺得今天會升市啊!