Wednesday, August 08, 2007

對 話。

zz:說: 你有無吃MAGNUM呀?支棒有分架, 5, 10, 50, 150 分咁, 150分可以去換一套PRIVATE SHOP睡衣呀, 超性感. 我係咪好無聊呢(狂吃MAGNUM喎)
才俊 說: 你駛唔駛呀...
zz: 說:咩唧
才俊 說: 我覺得你平時都已經超性感lu wor
zz:說: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zz:說: 你想升市呀?
才俊 說: 系呀!!!!!
zz:說: #$%^&#$%^&#$%^&(#$%&^$%^&()_
才俊 說: 掃keyboard!!!
zz:說: 係!!!
才俊 說: @#$%^&*()_++_)(*&


##其實,在公司裡,我是被禁止掃Keyboard的。因為這個舉動好嘈,我一掃,坐我後面的同事就會看不過眼。所以我常忍著不爆粗,好辛苦。