Tuesday, March 25, 2008

送禮/吃飯/閒聊/愛。

zz: 我送俾你份禮物,可以拎去換囉, 但只限十天內, 唉
才俊: 下...,你幫我換左先啦
zz: 頂你丫, 我換左啦, 已換左一次囉
才俊: 系咪餅卷
zz: bingo!!! 奇華!!!
才俊: 都好耐冇食老婆餅
zz: !!!!!!!!!!!!! 蛋卷喎
才俊: 你諗去邊度食飯呀星期四
zz: CWB?? TIMES 上面有一間吃西, SEAFOOD, 都OK
才俊: times 上面有13層呀大佬
zz: 叫亞D諗啦, 你唔好再糟質我
才俊: 頂又系你話中環唔好
zz: 咪CWB囉, 放過我!
才俊: 新寧道間原澗?
D: 或者又可以吃加寧街的Galano,起碼有個後着
才俊: 新寧街啦. 一於
zz: 咩唻架? 是旦啦我無PERFERENCE
才俊: 唉. 你真系無preference先好呀大佬
zz: ..................(你好野), 你都幾了解我囉其實. 我愛你
才俊: 我都愛你