Wednesday, December 02, 2009

我與吃人博士的無聊MSN。

neal 說:i can leave 10 mins earlier usually
Zoyee 說:但見面我地會講咩呢? 我真人好木訥喎
neal 說:anything
neal 說:me2
Zoyee 說:好文靜!!
Zoyee 說:咁點算先
neal 說:enjoy the atmosphere
Zoyee 說:.......................................靜晒
neal 說:THATS romance
Zoyee 說:!!!!!!!!!!! 咁我都咁諗 !!!!!!!!!!!
Zoyee 說:你又咁純情
neal 說:EXACTLY, i am still a virgin todday
Zoyee 說:夠勒頂!!
Zoyee 說:你估我地係咪真係可以見面呢??
Zoyee 說:我好文靜架喎
neal 說:我都好文靜喎
Zoyee 說:你有無日日彈琴呀?個時在YOU TUBE個, 係你唻架?唱陳百強那個.
neal 說:自彈自唱架
Zoyee 說:好勁!
Zoyee 說:好浪漫!!
Zoyee 說:係咪好多女仔鍾意你呢?
neal 說:一個都冇
Zoyee 說:你係同性戀?
neal 說:我不知幾鍾意女人!!!
Zoyee 說:咁何解無呢
neal 說:冇人吼
Zoyee 說:咁灰!?
Zoyee 說:因為你太高?
Zoyee 說:因為你文靜?
neal 說:我米8都冇點高
Zoyee 說:但我識個D, 都係中女喎
neal 說:我ok呀
neal 說:ss mate
Zoyee 說:180CM好高啦頂!!
Zoyee 說:我只係145CM
neal 說:soul + sex
neal 說:我冇米8 呀
Zoyee 說:我要抬高頭望你
Zoyee 說:179CM?
neal 說:167 or 169
Zoyee 說:我145咋喎!
Zoyee 說:仲係著左高跟鞋喎
Zoyee 說:除左對鞋, 應該係139到
Zoyee 說:你高我30CM囉!!!
Zoyee 說:長過把尺, 我好自卑
neal 說:岩岩好
Zoyee 說:你會唔會對我有性幻想呢?
Zoyee 說:講真!!但我小丸子咁款架喎
neal 說:well, i need to see real person
Zoyee 說:即係家下無?!
neal 說:要見真人先知有冇幻想喎
Zoyee 說:咁唔好見面勒, 矇矓D!!!
Zoyee 說:咁你諗下真人同小丸子咁
Zoyee 說:有無性幻想丫?!
neal 說:小丸子但係成身姣氣我ok呀
Zoyee 說:!!!!!!!!!!!!!!!! (好賤呀你!!)
Zoyee 說:小丸子, 好純潔咁, 無姣氣的
neal 說:.........

後記:收到他FANS傳我的電郵,說想不到食人博士那麼矮,極為失望等等。我在MSN跟他說,明天開始,你的女FANS應該會全部消失哦,不如我剷了那段對話吧,怎料這位大哥說:「係FANS我159都係FANS」。果然自信心爆棚!