Wednesday, December 02, 2009

西先生再戰江湖。

兩件事,都讓這兩天我覺得頗好笑的。


(一)
鑑於常有讀者朋友傳我電郵,說在不同地方撞見西先生,要求證一下。極度清閒的我,每次收到這些電郵,真會去找他求證。近來的幾次,讀者們遇見的,全部都是他。我跟他說,喂你現在真的好紅啊!他今早跟我說,以後誰要是在街上碰見疑似是他的物體,即管上前打個招呼,他會好識做的………
我:你點識做法先?好似維多利亞時代個d人咁,好有禮物地打招呼?
西先生:無錯勒,即係呢,好似安東尼咁,哩,小甜甜裡面個安東尼呀!我會一隻手打幾百個圈,另一隻手就放在腰後面,然後好似芭蕾舞謝幕咁,屈低個身行禮囉。
我:哇!(狂笑)(因為忽然想到他穿緊身絲襪跳芭蕾舞的樣子)
西先生:不過我知一屈低個身,個d讀者會馬上拎把刀出來捅我囉,仲唔係大好時機呀!
我:俾我都會咁做囉,今日唔隊死你,等幾時呢?!

(二)
西先生一早已跟我揚言想要什麼聖誕禮物了。唉。事關我說,不如(又)送tee-shirt給你啦,他大叫不要。我發覺要激到他嘔血,送tee-shirt給他就可以了。他說想要一隻不知什麼的figure(我忘了名字!),又叫我去旺角兆萬中心找找。我說你想要figure都可以,不過呢,先要經過一輪考驗哦。要知道變態的我,哪有如此順攤呢?他一口答應。

考驗規則是:以後我在電話裡,會無時無刻扮著冤魂,他一聽到鬼叫,就要以口述的槍聲(!)來打倒那個鬼魂。我們叫這遊戲,做「聲音打冤魂」。
(註:何解會是冤魂的聲音呢?因為我每逢上班/午飯/遲下班都是那種厲鬼的哭叫聲,所以西先生叫我「工作間冤魂」。)

今天中午他致電我,我聽到他背景的聲音很安靜,就問,喂你在哪呀?他說在圖書館,有特別任務要做云云。哇,大好時機,我最愛在這種時刻難為他的啦,那麼安靜的地方,玩「聲音打冤魂」,一定會引致他被人活活打死吧?

我:點解你今日要在圖書館做野呢?你家下係咪用張報紙掩住自己,但眼睛個位係剪開左架?嗚嗚~~~~~~(嗯,這個遊戲呢,是要在出奇不意下,來個冤魂出場的!即是說著無關痛癢的東西,可以忽然淒厲地『嗚嗚』聲,扮鬼魂來了)
西先生(細細聲):哇,頂丫你陰我!『嘭!嘭!嘭!』(好明顯因為地理關係,他不能大聲地開槍)
我(狂笑):喂,我想問,係咪如果你遇著厲鬼,就會用礔礰炮連環射佢,但如果碰到一隻斯文鬼,你會只用0.3口徑射佢一槍咁多呢?
西先生:我係唔會答你既,因為我知如果我答『係』,今日在圖書館出現既全部都係厲鬼囉!
我:咁得啦,我都可以講你知,個figure我唔會送俾你囉。
西先生:……係!厲鬼的話,我係會連射掃射佢既,仲會用手榴彈添!
我:咁我地今年聖誕節去邊度吃聖誕大餐呢?……嗚嗚嗚嗚(用了很重的聲音,因為係厲鬼囉!)……
西先生:啲啲啲啲啲啲啲啲啲啲!!(一邊以機關槍掃射,自己一邊在圖書館狂笑)(究竟這位大哥想點呢?)
我:變態架你,無人趕你出去咩?
西先生:有呀,我見有人拎住真既機關槍,應該就唻向我發射囉。
我:其實如果我在圖書館,見有人咁仆街咁吵,我會好嬲囉!
西先生:咁你應該係嬲同我傾電話那個人囉。
我:唔係喎,如果唔係你貪心想要禮物,又點會咁呢?
西先生:但街外人唔知我貪心架嘛。
我:咩呀,你個樣已講到俾人知啦,嗚嗚嗚~~~~~(總之任何時間都要扮冤魂)
西先生:……………………………