Tuesday, December 15, 2009

禮物。小事。

西先生今天收到鼠小姐以快遞形式送他的禮物。拆閱後,第一時間致電我。
西先生(一打唻,自然又是扮聲):喂(尖聲),係咪黎小華呀?
我(沉住氣):咩事呀,哩位先生?你打錯喎。
西先生:無理由打錯架,我係jacky喎!
我:jacky chan?
西先生:唔係,係jacky shing呀!(還在扮聲,很尖的那種)
我:哦,係咪「憑傲氣,硬漢子,拼出一身痴!」果個呀?(留意,我是唱出來的囉,在公司喎!而且是有震聲的,很有大哥的唱腔!)
西先生(狂笑):係呀係呀,咪就係「憑傲氣,硬漢子,拼出一身痴!」果個囉!(也是唱出來的,但已回復本來的聲線了)
我:頂!仲唔試到你!扮聲呀仆街!!
西先生:………………

(每次他扮聲,只要唱一首成龍的歌,他會馬上興奮地回復原來的聲線)

+++++

提到那份禮物。

西先生:喂,好慘呀,你估亞鼠送咩俾我?
我:咩唻架?你咁快拆?!都未到boxing day!
西先生:唉,係二、三十蚊一個,但成個系列有成千個既咸蛋超人模型囉頂!咁即係害死我唧,我點儲先!
我:………(笑到死左)………