Friday, December 11, 2009

與西對話。

西先生傳我一張MMS,寫:「嘩,我頂吖真係好似你呀!」。收到MMS的同時,這位先生的電話又到。
西先生:喂,係咪好似你呀!?
我:(狂笑)少少,少少。(但我不明白,為何她的身軀,是火雞囉)(在所有變態的境物裡,他都能看到我的影像!)

+++++

談到LMF的新歌。
我:亞鼠話LMF最近有首新歌PLUG左上台喎,但完全係聽唔到佢唱咩,好似好憤怒咁唱囉。
西先生:係咪咁呀?(開始自編自唱)%^&*%^&*()&*()你老母呀(用很憤怒的語氣唱出,你只隱約聽到最後那幾個字那種)
我:(又狂笑)係呀係呀,類似啦。亞鼠話一聽完,輪到佢好憤怒囉,都唔知唱咩。
西先生:咁你呢?
我:我?!我一知道佢買左四百蚊既企位,咪到我憤怒囉!

+++++

又提到聖誕禮物。救命。
西先生:咁你送咩俾我呀?
我:唉,我想問你知唔知咩叫倉鼠先?
西先生:(一頭霧水)吓?!係咪灰色個D呀?
我:有灰色同黃色架,好CUTE架。如果有人送件有帽既外套俾你,但個背脊係有個大大既熨畫,係一隻倉鼠唻,仲寫住「CUTE CUTE西倉鼠」,咁你會點呢?
西先生(好大反應):哇,咁就爆咯!我一收到,首先會深呼吸,因為要制止自己掹槍!之後呢,先唻一陣好勁既電結他聲,噔噔噔……轟轟轟………(他大哥馬上扮結他聲喎!很嘈耳那種,我不懂怎寫囉,但好神似的!當時他在寫字樓)然後就會唱,%^&$%^&^&**$^&$$@@你老母呀!!(類似LMF那首新歌)

哇,整個過程,我站在港鐡裡,笑到眼淚都標出來!咩事先??!