Monday, December 14, 2009

聖誕。小事。

下班時份,本要匆匆趕去練琴,怎料還要幫老闆買聖誕掛飾,用以裝飾他家的聖誕樹。唉。唯有以極速仆去銅鑼灣,港鐵裡,有以下的電話對話………。

我:好灰囉,仲要趕去買聖誕樹既掛飾俾我老闆。
西先生:你求其買d死亡掛飾咪得囉,又骷髏頭又白骨個d呀。
我:唉,你估我老闆棵聖誕樹幾高?!
西先生:哇,唔係得一呎呀?一呎高但要你買十萬幾樣野掛上去?
我(爆笑起來,一呎喎!):又唔係。
西先生:唔係十七呎呀?
我(狂笑):如果咁高,我第一件事去買堂梯先啦大哥。
西先生:你買d薯片掛上去咪得囉,又夠大包,又可以party拎唻吃,唔駛煩丫嘛。
我:!!!

+++++

又談到週三的聖誕聚餐。

西先生:喂,你送咩俾我唧?
我:唉,都話tee-shirt咯!你咪再煩我啦求下你。仲有,亞v有無同你講,人人要帶份禮物去大抽獎架?
西先生:妖,你班賤人肯定又拎屋企d垃圾去抽啦。
我:咩唧!咁環保嘛,我覺得無用既野,可能你覺得有用呢。
西先生:咁我拎條著過既底褲去抽囉,睇吓邊個有用囉。
我(又開始狂笑):著左幾多日先?
西先生:起碼三、四日個d,個do do位(小便的位置)係黐埋一舊既,個ng ng位(大便的位置)係好多漬既,哇,陣味一定臭到冤。
我(停不了的狂笑):如果bb抽中咗,你估佢會點?佢實拎刀捅你呀。
西先生:佢可能即刻送俾女朋友添呀!
我:哇)))))))))))))))))))))))))好賤呀你!!!

+++++

年年都有這種抽獎時刻。不知今年最爆的那份,是誰帶去。

週三我會變身小記者,拍下當晚的變態事情。又,那段短片,會交專人打格仔(我真的不能曝光),這週四或五,希望可以放在這裡吧。