Monday, December 07, 2009

婚外情。唐僧又來了。

今天的對話如下。嗯,我發覺,人的劣根性,總是「憎人富貴嫌人窮」的。

我:Tiger Woods好慘呀,好似如果離婚,要賠五億美金俾佢太太呀。
西先生:佢有幾十億喎,都係九虎一毛唧。
我:咁仲要俾情婦掩口費呢?哩個幾百萬,果個幾百萬咁,真係慘。
西先生(開始發表我已聽了八千幾次的偉論):都話男人係咸濕架啦,無一個男人係受得住誘惑架!每個男人對住獵物都會色心起囉………
我(打斷他):哇,又唻?!夠勒,我聽過二萬六千次啦大哥!
西先生:咩呀,真架!你估bb面對誘惑時,唔會扯旗呀?佢咪一樣會。連唐僧都會啦!(又唻!!!)
我堅決地認為:我覺得bb唔會囉。雙魚座唔係乜都擺得落個口架,我地好揀擇架,又要合乎衛生,又怕豬流感,總之我地好奄尖,唔係只係為「食野」而食野囉。(食野=找性伴)
西先生:你信我啦,bb都係男人唧,佢見到蜘蛛精一定受唔住抵擋。
我(不想與他再糾纏下去,馬上轉話題):喂,bb前排帶女友去咗吃松露呀!好浪漫呀。
西先生以不屑的語氣:松露好吃咩?都唔知點解咁貴!
我:你唔抵得人唧!
西先生(繼續不屑):唓,個d松露肯定好似發泡膠咁既味!(他吃過發泡膠嗎?)而且咁貴,只係因為個配料貴唧,松露都唔值錢!
我:吓?!?!?!(第一次聽到這種言論)
西先生:即係個d豉油呀、薑絲呀、腐乳醬配埋落d松露,伴碟先貴呀!
我:………(無言以對)………