Tuesday, January 23, 2007

Thomas西。

自稱火車頭Thomas的西先生,可能生來有點使命,要將我置諸死地,故此這幾年間都不停地精神轟炸著我。

前幾天的婚宴,有這樣的一幕。

朋友們都知道我是經典的數學白痴,對計算一竅不通,對數字又毫無概念。話說上兩週我為了「如何用計算機來按:689x 2/3(三份二)」也到處問人。
菲比小姐:下?!你唔好玩野喎,點樣計乘三份二都要問?
我:真係唔識呀,快D教我啦,十萬火急呀!
菲比小姐:你乘二再除三咪得囉。
我:係咩?唔該晒唔該晒。

婚宴那個晚上,菲比小姐舊事重提。
菲比:其實應該發明一部計數機,上面有三份二哩個製囉。
我(興奮地):係呀,好呀,我要呀!
菲比:不過好可能哩個世界上,得你,同埋D唐氏綜合症既人先會要囉。
我:……。
西先生此際插口道:咩呀?!真係設計俾佢,部機一定好巨型,又咩2/17,2/9呀,6/91呀咁,肯定好似美國國防部咁大囉部機。
我:……。

+++++

今早西先生又致電我,問我懂用自己的相機沒有。又問我為何不買一部微型一點的,我說卡片機的鏡頭小,ISO不高呀。他問我的相機ISO有沒有一千?
我:我部機ISO3200呀。
西(心有不甘地):噢3200丫嘛,咁快門幾多呀又?
我(慘,真係唔知喎):咩呀,八萬六囉咩事先?!(開始亂唻)
西(得屬晒):噢86000丫嘛,咁有幾快先?
我:你唔好理,總之好勁,可以拍低鯊魚在海底點咬人既場面呀。
西:係咪條鯊魚係咁咬你個頭,你個快門都快到可以連環拍到先?
我:係!!
然後西先生,竟然在電話中,扮起鯊魚咬人的聲音來(!)。
西:拍我啦拍我啦……
我:(狂笑中)