Tuesday, January 09, 2007

幾段話。幾個友。

朋友章少,雖然是個時裝潮人,可惜對社會時事呀,財經政治呀,或現今各大小的流行食肆或活動都不甚清楚。精力全花到置裝上了。昨天在電話裡,有這樣的對話。

我:家陣好興「麥moon」喎。
章:下?!
我:你唔係唔知邊個「麥moon」呀?陳奕迅個friend呀!
章(更加疑惑):下??!咩唻架?
我:你咁out架,McMoon喎!家下麥噹噹24小時營業,有個代言人叫McMoon嘛,成個月亮咁款架,仲著Viktor & Rolf西裝呀!呢,麥噹噹哩排仲推出左新產品添呀。
章:McMoon?人唻架?新產品??
我:係呀,叫「McMoon角」呀!拎月亮既角唻炸呀,好好味架!(我整天都如此,想到什麼就說什麼啦。喃嘸阿爾陀佛。)
章(疑惑百倍):下??!
我(用嫌棄的語氣):你真係out out 章,咩都唔知架你!

+++++

昨天與網友聊了幾句,就是上次說Add我不是因為想拿折頭,「只純粹因為傾慕我的低能」那位。談到星座,原來我倆是屬同一星座的,而且生日才差一天。好功合。那位朋友不忘補一句,「但你實大過我囉,因為你係老鬼!」這句老鬼,可圈可點。慘,又被他過一楝。

+++++

跟朋友V研究著我的白色頸巾,我不停地炫耀,說好舒服的啦,看呀,淨白色的,我像隻大白兔呀!

V:車,香港地,有幾可要動用到cashmere呀?
我:你真有需要用時,你都病左啦!
V:呀你把口真係……