Friday, January 05, 2007

時裝世界之謎。待續中。

繼早前吾友肥提到時裝世界的「101個謎團」後,我與素顏小姐忽然想到,其實時裝世界裡,確有好些不可思議的事情。我想,一本如黃頁般厚的X-files都裝不完。

我們想將「時裝界101個謎團」發揚光大下去,於是各人都想了一些百思不得其解的現象。如下。
101)何解T.C.咁受歡迎;
102)為何攝件衫進褲子,別人就認為是「佬」的表現)(以上兩個謎團,節錄於吾友肥仔的網站)
103)agnes b的包包為何歷久地成長OL們的至愛呢?
104)Esprit愈開愈大,愈開愈多,是否香港的人口老化現像急遽進行中?
105)貨車司機的帽子,何解要帶得那麼高呢?
106) Patrick Cox 好地地出開懶佬鞋 (loafer),點解會出的咁核突的童軍花袋,而且,有人買!
107)Armani他老人家,為何每次與名模明媛合照,都愛托住人地個胸呢?
108)有無人見過karl lagerfeld對眼?
109)究竟Jeremy Scott係基丫?定只係乸乸地?
110)MIU MIU那雙五千多市價的船鞋,你估仆落你個頭度,你會唔會即死?(咩設計唻架?)
111)一個 OL 究竟擁有幾多個 LV先夠飽?
112)中年麻甩佬著開胸恤衫,帶條皮頸繩加扮chrome heart 吊咀,點解佢地會覺得咁樣係型?
113)其實呢,John Galliano既衫,有邊個夠膽著出街架?
114)葆露絲內衣咁貴,係咪真係可以矯到形,令我32B變34C先?
115)點解一個人工低過你好多既sales,對眼可以白鴿得咁緊要?