Thursday, January 18, 2007

幾 段。

一連三個晚上,我與Ca小姐都馬不停蹄地到處逛。想買的,大致都買齊了;想在「激安」時買的,也鎖定了目標。今早某位朋友致電我,問某個袋子在某間商舖,現在打了折是多少錢。(是否我在別人心目中,已被鑑定為一個消費師太呢?)但我又能馬上不加思索地答了他的問題(!)。「減左價三千三囉!」朋友說死都要等到「激安」才去買,又約我今年不如一道去。

我:唔得喎,我一早約左亞ca喎。
友:車,一齊去囉咩事唧。
我:唔得喎,佢會黑面架喎。
友:車,點解要黑面唧?
我:咁哩d係我同佢,一年兩次既親子活動嘛!(但說完後,我又想到什麼「親子活動」呀?)

+++++

自稱火車頭Thomas的西先生,今早找我閒聊。期間談到相機,我說剛買了一部G7,好勁的。他問G7是怎樣的呀?我說是半專業的相機啦,拿著上街,好有型的哦。他又問多少錢,我說了價錢後,有以下對話:

西:哇!?咁貴!?你不外乎都係影下燒肉呀,碟頭飯咁,駛唔駛買到咁高質素呀?
我:咩唧,都不知幾有型呀!
西:呀,你個人就係咁,成日都將錢浪費在哩D虛無既野度。
我:……。

+++++

今早張燕小姐與我通電話(呀!我份工又真係頗清閒,原來這個早上我跟那麼多人聊過天),她說,假如我的公司要裁人,第一個該把我裁掉。我甚至乎要自動請纓,跟老闆說:「炒我啦,留低D有用既同事先岩,第一個炒我先啦唔該。」說罷,張燕小姐自顧自地狂笑起來,我在聽筒的另一邊,皺著眉,心想張小姐可能抑壓過度,現在瘋了,都沒人答理她,但竟可以自問自答又笑不停,好可怕。