Wednesday, November 17, 2010

一段微小對話。

吾友Emily致電我,說閱過黃碧雲那段話後,想與我分享心情。

她說,「想吃什麼就吃什麼」這句話,真的令人好感動。

我說對呀,而黃碧雲常有能耐,帶人進入異域空間。(說過的,心情黯淡時,千萬別看黃碧雲,否則你會被她的文字,拖進無止境的黑暗)

Emily又說,那句話,讓她想起D San,「雖然,佢應該都搵唔少!」

我說,不對呀,其實他很窮,只能帶我去吃漢堡包。不過,若然現實裡,有人對你說出那句話,你定必會覺得很溫馨吧。

Emily:係囉,如果鍾意就冧爆,如果唔鍾意,咪想打爆佢囉。
我:但如果佢係一個office boy呢?你會唔會冧先?!
Emily:嗯,我日常係唔會接觸到office boy架。
我:………………………………………………………(你好嘢!)