Thursday, November 18, 2010

小事。公司。生活。

不知由何時開始,公司裡的人,都變得好粗魯。今早去Admin.部門找同事,商討午飯叫什麼外賣(這個已成了大家日間工作的最大原動力!)。我說不如叫冬蔭公豬扒米線啦,同事反對,說要叫一間新的食肆試試。

我:叫冬蔭公啦,好耐無吃過。
同事:我頂你,幾耐無吃呀?我昨天先吃完酸辣豬軟骨米線。
我:唓,咁兩樣嘢唻架嘛小姐。
同事:頂你呀,咪差唔多味!唔理,一於叫哩間「忘不了」。
我(指著同事,跟另一位經過的男同事控訴):哇家吓佢咁粗口架,開口埋口都頂頂聲!
男同事:妖你咪一樣!
我:頂你呀!我係一向係咁,但佢係近來先開始粗魯丫嘛!
男同事:頂你,佢咪都係成日咁。
我:仆街吖!

(結論是:大家都好粗口!)(結果,叫了「忘不了」,若然不好吃,我一定會去Admin.部門尋仇的!)

+++++

近來我們旗下某廠房的經理常來開會,他是老闆眼前的紅人,不過人很好,沒什麼架子。我與他都算頗熟,除了工作的接觸,有時也會說些無聊話(OK,其實我對公司上下仝人都會說無聊話的)。在會議室看到他,又開始亂扯。

我:喂,睇你個樣,肯定成日上Facebook啦!(實情是,他工作忙得應該連睡覺都沒有時間)
黃經理:無啦,一年都上唔到一次。
我:亞老闆都有Facebook架喎!
黃經理(面也青晒):吓?!你講真架?
我:係呀,你仲唔快d add佢?!
黃經理:哇我馬上delete個facebook呀唔係講笑!你講真架,老闆真係有呀?
我:妖,講笑唧,唔駛咁認真丫嘛?!
黃經理:唉,我好單純架,你講咩我都信架小姐。

(結論:大家都不願意與老闆有任何非工作上的接觸)

+++++

志雲大師復職,相信那時在他落難時,對他一沉百踩的人,現在會感到非常不安吧?我常常覺得,世界是圓的哦,在別人落難時,做不了雪中送炭,也不要落井下石。留一線,日後好相見,雖然這樣有點性格模糊,但我卻是這樣的人。

愛恨分明不是不好(而且很有型),但是,到了我這個年過半百的年紀,就會明白到,無須什麼都那麼烈,灼灼的火會燒壞人,在大多時日裡,得饒人處且饒人未嘗不是養生之道。

+++++

帶了包大裝薯片回公司與拍檔共享。她的即時反應,「哇頂!你仲驚我唔夠熱氣呀?!」拍檔是個熱底,吃一點煎炸東西,就會馬上喉嚨痛。

拍擋:咪住先!上次我見到你買咗包「魚酥」返唻架!去咗邊?!
我:吓?!一早吃Q咗啦,你想吃咩?我買俾你吃囉。

原來她一直吼住我那包魚酥!就今天下班去買。