Saturday, November 20, 2010

花王的寵物。

隔週六的早上,公司都會聘請花王上來看顧公司裡的植物。我們公司,應該被選為十大綠化公司的其中之一吧?!幾乎每個角落,都種有大大棵的盆栽。

我雖然喜歡植物,但只限公園或森林裡的,要我在室內種植,我會搖身一變,化成植物殺手。不過呢,對於綠綠的葉呀草呀,我還是挺喜歡的。於是常找機會,與花王閒聊。

花王常提到軟件(指花草樹木)。我在他旁,開始問他(白痴)問題。
我:一棵樹是否年歲無限,可以不停生長,一千年都唔死架?
花王:咁又唔係,都有年歲架,話晒室內嘛。同埋盆栽就好似寵物咁,要花時間打理同看顧佢,你有無養寵物吖?
我:有呀,我有養兩隻長毛貓囉。
花王:係勒,你都知要日日幫佢地梳毛同清潔啦。
我:無喎,我都唔理佢地既,由佢地自生自滅囉。
花王(呆咗):吓!?.........唔得架喎,雖然遠睇佢地ok,但近睇就知佢地d毛一舊舊,同埋好多毛球。我養咗隻松鼠,日日都幫佢梳毛架。
我(大大的興奮,心想,花王果然真的非同凡響哦!養的寵物都那麼貼近大自然):哇!!!松鼠?!?!?!?!有無相睇呀?點解松鼠肯俾你梳毛架?!佢幾大隻呀?!?!?!?
花王:佢好鍾意俾我梳毛架喎。
我:吓?!我在樹上見d松鼠係蹦蹦跳,同埋跑得好快架喎,佢點會企定定俾你梳毛架?!
花王:我隻係松鼠狗喎。
我(心想:頂!!!):....................................