Tuesday, November 23, 2010

跌市驚魂。

在電話裡,我跟某位對談。
我:喂...............
某位:做乜你把聲咁既?!
我:你知唔知今日個市大跌呀?
某位:知呀,點呀?
我:我不外乎想講兩件事囉。一)哩個世界上有好多師奶同亞巫,諗住人入市佢又入市咁,結果在最高時摸高入市,家下咪死囉,跌市呀陰公!..........
某位:得!你唔係就係個亞巫呀嘛?!你如果買咗二三線股,好拿拿聲斬晒佢啦。
我:二)如果事前做足功課又點呢?哩d天災人禍無人預計得到喎,即係點都係死啦。
某位:咁你講,你係咪個亞巫先吖,你講!
我:妖唔係呀!(但其實,是前幾天真的好想入市哦,現在我要去切雞還神了)

+++++

D說,現在一切都看金先生的公子。如果他是一個狂人,會做些沒人預計到的事情的話,股市會大跌也不足為奇。

但現在金價沒怎升,是否意味著這場仗打不成呢?

我說同事剛買了保險股哦,穩陣嗎?他說,都OK既因為打仗不算是天災,應該不會慘跌。

一邊跟他談,一邊聽到他行色匆匆。明顯,是趕著去試衣服吧。..........