Thursday, November 18, 2010

1881。

腸胃漸癒的D San,又再開始活躍於飲食界(?)。連續了兩週的齋戒沐浴,將於今週解禁,於是這位施主昨天已率先與我商討這個週末去吃什麼了。

其實也不算商討,是他問,你想去「1881」的哪間食肆呢?即是範圍已鎖定了是「1881」。他說,反正時間有點倉促(因為八點要去看文娛節目),不如就去St. George啦。「雖然佢地標榜係fine dining,但由於附屬Aqua個集團,所以都有同一個模式。即係:好趕!未坐定己問你,先生吃咩呀?我話等我睇睇先,跟住個侍應又會再問,先生,請問你吃咩呀?全部係real time喎,即時會再問你喎。……副刀叉一放低,佢地已會唻問你,先生我幫你收咗佢好嘛?但明明碟嘢仲有半塊扒喎。……所以去哩間吃,一定趕得切入場囉。」我拿著電話在狂笑,好無聊呀他!

後來上openrice看食評(我真的變晒!以前莫說在食前做好準備,一早想好吃什麼,就算openrice也甚少上的),看見1881雖然有好些選擇,但也正如D San說,那裡的西餐,來來回回都像一個樣子,他甚至懷疑那裡有個「中央廚房」。

否決了「1881」後,他就說,那麼你想想吃什麼,然後你再安排吧。

我:…………………(驚!)