Friday, February 12, 2010

與西對話。

近來常被投訴,說怎麼少了與西先生的對話。果然他是敝站的台柱。今天中午他又致電來,談了十分鐘,節錄如下,以應大家的需求。


我拿起電話:喂,點呀?
西先生:你好,我係諸木魚呀!(扮成弱智仔的聲音)
我:吓?諸木朗馬翁上既魚?(錯晒)
西先生:唔係呀,我係諸木魚丫,我打唻想問,點整諸木魚先好吃呀。(我不明白為何他叫自己做諸木魚囉,抑或是豬木魚?)
我:你要先上諸木朗馬峰,再炸炸條魚就ok啦。
西先生:用冰炸呀?
我:好無聊呀你,咩事呀打唻!!

+++++

提到昨晚與W小姐吃飯。

我:昨晚我同Wendy吃飯呀。
西先生:邊個wendy呀?呀,係咪個女巨人呀?(他們曾見過一次面的)
我(狂笑):咩事呀你,有無好男仔介紹俾佢呀?
西先生:有!不過詹培忠咁既樣喎,O唔OK先?(說完自己就狂笑起來)
我:你咪咁賤好唔好。
西先生:你快D幻想吓,詹培忠個髮型既男人,企係佢隔離,你會唔會笑先。
我:………(馬上幻想起來)………我唔會囉………(女巨人與詹培忠?!,都不好笑)

我:喂,佢好勁呀,三月會去浸大教香港稅務既課程呀。
西先生:教人瞞稅呀?
我:(狂笑起來)

+++++

談到近來有什麼電影好看。

我:睇多次「亞凡達」囉。「蘇乞兒」都OK。
西先生:你有無覺得安志杰好似我呀?(哇,他果然是自大狂)
我:吓?!咁固然係。不如初三你扮安志杰個造型出唻啦,搽白塊面扮中毒喎。
西先生:定係我扮趙文卓出唻呀?
我:咁唔駛扮,你已好乞衣啦。

+++++

提議玩新點子。

我:不如你扮第一次打電話俾我丫。
西先生:好呀。……喂,你好嘛,你記唔記得我係邊個呀?(扮成好純品的男仔聲)
我:噢,你係諸木魚先生?(咩事呢我,諸木魚先生喎)
西先生:係呀,不如我地去做爆房咯(說時,聲音忽然變得很淫賤)
我:(又開始狂笑)

+++++

大家提到某位我們圈中的朋友。那位女子,嗜好是「扮處女」。是扮喎,OK?!有次與某位性愛能手做愛時(那個稱自己為性愛能手的男子,不方便透露是誰啦,明晒!),一直致力地扮著處女。怎扮呢?好爆的。就是不停地,以肉緊的表情假裝痛楚!還大叫,「吖………好痛呀………細力D………」但那位性愛能手說,她下面是鬆晒的喎。

其實,有時候口賤的我們,在想到這件事時,也會立刻上身,即席發揮小宇宙,無論在食肆還是街上,一個扮性愛能手,一個扮假處女,來大玩特玩的。

嗯,初三不如再排演一次吖。