Wednesday, February 24, 2010

情慾對話。

警告:以下對話含有色情成份,小朋友請馬上離場。謝謝。

我:喂,我既高潮成日咁快來臨,係咪等同男性既早洩呢?
C:係喎,都幾似。
我:咁其實我需唔需要睇睇醫生呢?
C:可能都要呀。
我:唉,真係慘。
C:………………(好像很替我擔心的樣子)
我(開始自語自語起來):不過咁喎,我哩種先係男人之寶喎,咁快就可以有高潮,完全無壓力架喎。只要我搵一個可以好快出既男性,咪夾晒囉!
C(完全想不到我有這種正面想法):!!!但唔會有男人,會承認自己係快架囉小姐。
我:唓,咁我可以問架嘛!(我黐線的嗎?難道真的會問人,『喂你係咪好快就射架』咁嗎?………ok,其實我真夠膽問的)
C:男人多數會答你『係呀,我好快架,只係個幾鐘唧嘛!』咁囉。
我:頂!!!(好灰啊如果一個幾鐘的話,我會死掉的)(超驚性愛機械人!)

對話重點:吾友C是男性來的,一個只愛女人,兼身經百戰專吃好嘢的男性。如果他都認為我有問題,我是否真要去看看吳敏倫呢?

+++++


我是那種極易得到性高潮的女性,而且能在十次性愛中,九次半都得到高潮那種。我本以為自己超幸福的了,不過呢,近來知道原來有些女性,能在一次性愛過程中,得到六、七次高潮的!我心裡馬上想到:她們,是人類來的嗎?

如果能有六七次高潮的話,一定要有個性愛機械人配合吧?沒可能短短幾分鐘都有六七次那麼超越未來吧?(在寫什麼?!)究竟六、七、八、九次高潮是怎樣的呢?

對於純情的我(類似飄零燕那種),一次性愛中有兩次高潮,己有點天方夜譚了………不過天方夜譚裡的燈神,也許會眷顧我,出來見見我的!(在寫什麼呀究竟?!)

是次結論:我們的身體潛藏著無限可能,有待發掘。