Thursday, February 25, 2010

與西對話。

西先生又致電來問,喂,究竟週六吃什麼呀?
我:吃咖哩池魚粥啦,反正我唔係幾舒服。
西先生:吓?!咩粥話?!
我(語帶挑釁):咖哩池魚粥呀,你係潮流教父達人,你唔係未吃過呀?!
西先生(馬上兇我):咩呀!我梗係吃過啦!!仲吃過幾次添呀!!!
我:咁得啦,週六見囉。
西先生:咁邊度等呀?
我(語氣再度挑釁):你話吃過丫嘛,你唔係唔記得邊區有得吃呀?!
西先生:得啦咁,如果你地決定吃咖哩池魚粥的話,我咪今日病唻應下景囉,咁週六可以一齊吃嘛。我知,維園有得吃架嘛!
我:………係呀,在維園BBQ,又有咖哩池魚粥吃。

(究竟,咖哩池魚粥,是什麼來的?!)