Monday, August 31, 2009

這樣才算真朋友?

近來發生了件事,是這樣的。話說在遠方的雲小姐,想托我在香港買點東西。那當然沒問題啦,不過重點是,那樣東西,是我不熟悉的哦。又不是買衣買飾物,而是買XXX(翻版碟?內衣褲?),當時我已有點頭痛,擾攘了兩星期,還是不得要領,後來古先生見義勇為,幫了我去搜集資料。回來的答案非常詳盡(長氣),還建議說,不如幫我買下來先,等今週拿給我。我聽後,當然馬上喝止他啦,哇,那麼重,想拎死我嗎?

算盤是如此打的。我把所有集齊的資料,電郵給才俊,然後由才俊去買,再交即將飛美國的空姐b,由她親手交給雲小姐。即是,那個XXX前後勞煩了我、古先生、才俊,及空姐b。本來朋友一場,這點小事是沒什麼的啦,不過呢,才俊的反應,卻有點讓我意料不及。

今午致電遠在北京的給他,有如此的對話:
才俊:哇,佢好唔好意思呀?要煩到咁多人,XXX唔計,我地個D服務費又點計先?話晒你我都係行政人員,我要收番D Admin.費呀。
我:吓?!
才俊(繼續數下去):大佬,你打電話唻講哩單野,Long D都$17.8一分鐘啦。
我:咁又係,仲傾左十幾分鐘添,但可以收順d嘛?
才俊:咩呀?China Mobile係咁貴架!Roaming呀大佬。而且我一落機連客都唔見(!),即刻返Business Centre收Email,都係錢唻架,$50一個鐘上網呀,又要download你個地圖呢(教才俊怎去那個地方)。
我:又岩,我scan都要收埋佢錢先。
才俊:我連客都唔見呀,咁緊急去接個order。
我(心想):(係喎,才俊一分鐘上落幾十萬架嘛……,要賠俾佢,真係天文數字)
才俊(繼續數下去):仲有呀,買完XXX仲要搭的士返家,都要CLAIM番雲小姐。
我:得得得,明晒!即刻寫BLOG。
才俊:佢見到你段野,應該都唔會再麻煩我地。
我:!!