Wednesday, August 12, 2009

醉爆伴郎團。

昨晚與ca小姐去看「醉爆伴郎團」。七點到達中環的我,與ca小姐吃了一頓快速的晚餐。聽ca小姐說著她的大茶飯,又看到她頸上那顆幾卡的鑽石,真的好耀眼,我都快盲。
Ca:我今朝約左個客0930上公司,但今朝我一擘開對眼,已0850囉。
我:吓?!變態架你,你無較鬧鐘架?
Ca:無喎,我自然醒架。
我:咁你今日又唔識醒?
Ca:妖,今朝個天好黑丫嘛。(昨天早上下大雨)
我:咁之後你點呀?
Ca:我又唔知著咩衫好,仲坐係床邊諗左五分鐘。
我:咁過份?!
Ca:之後搭二出門口囉,趕到我呀。
我:你唔搭的士?
Ca:搭巴士仲快呀,紅隊塞死你呀都唔知!
(我們如此,都可以講一大餐......)
(大家還想聽下去嗎?………這就是我們日常的無聊對話………)

+++++


“The Hangover”上畫兩週,好像愈映愈旺。其實只是笑片一套,看完即忘,有時候我喜歡看這種電影啦,純粹的娛樂,不用過後還得思考人生大意義。

進場前,我嚷著說要吃爆谷,明明剛剛吃完晚餐,但不知何解,還是很熱熾期望那桶爆谷。Ca小姐好像只吃了幾顆,其餘的,我都大口大口地鯨吞下去。嗯,看電影吃爆谷,才是終極配搭。後來呢,回到家後,我肚子痛囉。可能吃太多爆谷所致。