Friday, February 22, 2008

Thomas蟻。

OK,又到Thomas西先生出場。他致電我,又提到自己想做主角這個請求。

西:我做動物真係OK架,你俾個機會我啦。
我:咁,你想做咩動物呢?
西:蜈蚣囉,螞蟻都得。
我:咁你識唔識做一群蟻吖?群戲喎,但只得你一個人做唧。
西:個劇本係咩先?
我:咪「一群蟻」囉。係劇本唻架。
西:吓?!(完全感到束手無策)
我:你咁無用架,都唔識去揣摩角色,你點做主角呀?
西:咁我係咪「鏡頭以外的一群蟻」先?
我:放心啦,我會拍埋你入鏡既。
西:不如你開組戲俾我做啦,劇名就叫「蟻之戀愛」啦。
我:哇,咁老土。
西:咁嘛,叫「蟻哥火拼砵蘭街」啦。
我:......(狂笑中)......