Wednesday, February 27, 2008

Let's make the PIZZA。

我一直好想弄薄餅,是自己親手去焗那種。但我又不想在自己的家,怕發生火警(!),怎辦好呢?有次我跟朋友說,喂,不如去你處焗薄餅呀,好好玩的(?)。朋友很醒目,反問我,要不要事先把消防員叫來。唉,咩事呢?

我們約好一起焗薄餅。條件是,每人各自想四種材料出來,放到薄餅上。這下可好,天都不知道,不懷好心的我,在想什麼。我問P,那個薄餅的底,那裡可以買到。

zz: 我想問d更重要問題先, 個d pizza底, citysuper一定有? 咩款架?
Patricia: 係呀, 有ga. 放係d急凍野個雪櫃
zz: 個d材料, 放咩落去先爆呢? 我地各人諗四種材料囉, 我覺得會火燭囉
Patricia: 頂你梗係諗好食, 點會諗爆 ga
zz: (狂笑中)
Patricia: 成隻雞放響面 lor 一係 -_-

P是神經病的,一隻雞那麼巨型怎放呀?乳鴿還是可以的。

+++++

朋友曾跟我說,要放芝士在上面,那些材料才會穩穩地黏在一起。我馬上拒絕了這個建議。「唔得!我唔吃芝士喎!」(何止是拒絕,語氣簡直是決斷的)朋友靈機一觸,說那麼不如用魚膠粉,把上面的材料固定在一起。

魚!膠!粉!!!!!!!
OK,廣華見。