Monday, May 31, 2010

華姐檸茶。世博。

開始還債(?)。前陣子與公司in-house的平面設計師Y小姐閒聊,她常在茶水間看到我沖檸茶,就打趣問,你沖的檸茶是否真如傳說中那麼好喝呢?我說,真的(國語)!那時候,我還答應她,要親手給她沖一杯檸茶。

答應了別人做的事情,即使微小,但我非常上心。可能對方都忘了,但我一天未做,一天都會記起。嗯,想來我也算個認真的人,在某些層面上。

今天在茶水間,碰巧遇上她(現在她搬了上樓上,見面的機會不多了),我說,喂不如我現在即席揮毫,沖檸茶你喝啦。然後,就動起手來。

一杯熱騰騰的檸檬茶遞上給她時,她已開始在傻笑(這位小姐很可愛的,明知自己cool了牙,但完全不介意讓人看到她套在牙上的厚厚鋼線)。她喝一口,然後就大叫起來,「哇真係好好飲喎!」嘿嘿,無錯!我華姐的檸茶,真有點超乎奇技的。她幾乎每喝一口,都大讚數句,我呢,則非常的洋洋得意。

我在這裡沒被辭退,大抵,與這杯千金難求的檸茶有關吧?別的秘書沖的,老闆大概只會喝一半啊!

+++++

今早西先生致電我,問我何時去「世博」。我說不知道喎,他又說,不如九月去啦。

西先生:喂你唔知亞視有個節目呢,係講大陸架,好好睇架!個節目名呢……
我:夠!可以入正題未?!我好忙!
西先生:妖,我想話,有幾個館閂左門囉,唔俾大陸人入去呀!
我:吓?!真架?係唔俾同胞入去,定所有人都唔俾入先?
西先生:淨係貼左張告示係中文囉,咁即係唔俾中國人入啦。你知唔知呀,個d大陸人幾狼呀,紐西蘭運左d拍「魔戒」時既佈景同道具去做展覽,有樹呀葉呀咁,你知好真架嘛,咁d同胞係直頭摘d樹葉呀,搣d樹皮落唻做記念囉!
我:唔係咁癲呀嘛?
西先生:堅架!個節目講架。又話丹麥咪送左件國寶美人魚銅塑去展覽既,d同胞直頭在個美人魚背脊刻字,雕住「到此一遊」囉。
我(十級震驚):哇真架?!?!?!?!
西先生:都話係咯,日本個館都閂左門啦。
我:…………………………………(咁,個節目叫咩名呢?我也想看看)