Monday, May 10, 2010

女人常問的十大問題。

女人常問的十大問題。
(點解我會知,因為,我都係女人囉!)(兼且是十分庸俗的那種)

1)你緊唔緊張我呢?(但當男人好緊張她時,又會覺得好煩………)
2)係咪最鍚我架?(當男人答:「係呀!」,女人一定會說:「係咪架?」信我!女人總是貪得無厭又多疑心)
3)你鍾唔鍾意我先?(只要男人答「鍾意」,下一個問題就會是………)
4)有幾鍾意呀?(然後男人就會好頭痕)
5)咁我靚唔靚呀?(小小溫馨提示:最好在女人未問前,告訴她覺得她好漂亮。息事寧人呀明白嘛)
6)我靚定xx靚先?點解呀?!(我想打人囉如果聽到有人咁問)
7)我肥唔肥呀?真架?!(即是得九十五磅還說要減肥的仆街居然夠膽死還問人自己肥唔肥!)(ok,我有103磅!)
8)如果我有咗bb咁點算呀?(但問這個問題時,你們也許還未做過愛喎)(即使做過愛,也不要對這種問題掉以輕心,除非你想辣慶她。標準答案:我最尊重你決定)(但若我是男人,我會答,「咁我地結婚吧!」唓,答唧,到時再算!)(我真的好有問題,幸好我不是男人………亞們)
9)我地既將來會點呢?(哇!好驚,要小心回答!)(作為一個負責任的男人,最好不要給予女人假象)(但若我是男人,我會………可惜我不是男人………)

+++++

以上問題,廿五歲之前我會狂問!

但問的次數會隨著年歲逐漸減少。

原因:因為自己心裡有數囉,所以不用開口再問了。

然後,到了三十幾歲後,當你有天忽然又開始心思思(抑或身痕)想再重問那些問題時,你忽然就會發覺,呀!原來女人呢,還是沒有變過的………在喜歡的人面前。還是依然,想問問那些好廢的問題。講完。